Nowe logo to może zbyt dużo powiedziane. Biedronka z logotypu dyskontów niczym znany polski prezenter telewizyjny odmłodnieje i rozszerzy uśmiech. Zmiany czekają także wystrój samych sklepów.
Biedronka w logo dyskontów ma być "bardziej trójwymiarowa". Faktycznie, może i jest nieco okrąglejsza, zapewne ma też "weselszy" uśmiech. Ale co to? Pryszcz wyskoczył jej na twarzy?
Zdaje się, że graficy chcieli domalować popularnej "Biedrze" nosek. W swoim życiu wiele biedronek widziałem i nie kojarzę, żeby któraś z nich miała na nosie taki pypeć.
Reklamę z nowym logo i w nowym układzie graficznym widziałem już na mieście i muszę przyznać, że wygląda całkiem ciekawie. Na szczęście wraz ze zmianami kosmetycznymi zmianie ma nie ulec główne założenie dyskontów z uśmiechniętym owadem - "codziennie niskie ceny".